آقای الف

قبلا بهتر می‌نوشتم،
الان فقط می‌نویسم...
کم و گهگاه.
جدی نگیرید!

نافرمانی واژه ها، واژه های نافرمان

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ

هر چی گفتم بابا یه لحظه بیاین بشینین اینجا شاید میخوام یه حرف مهمی بزنم. چه وضعیه آخه تا یه لحظه حواسم پرت میشه،  رومو برمیگردونم هر کی رفته یه طرف؟ هی با زبون خوش گفتم بیاین بشینین کنار هم ببینم اصلا چه شکلی میشید؟  به هم میاین یا نه؟  انگار دست به یکی کرده باشن، دقیقا اونایی که هیچ ربطی به هم نداشتن نشستن کنار هم.  انصافانه س آخه؟

حالا من چجوری بگم حرفم مهم بود کلمه ها سر یاری نداشتن؟  خودتون باشین باورتون میشه؟ نمیشه دیگه! حقم دارین خب.  حتما پیش خودتونم میگید اگر مهم بود به جای دری وری گفتن حرفتو میزدی. ولی مهم بود واقعا... 

تلافی میکنم سرتون،  حالا ببینید. 

  • الف

نظرات  (۲)

ای جان دلم سوخت ...
میفهمم چی میگین. . من نمیتونم تحمل کنم داد میزنم :)
پاسخ:
دل سوختن نداره که :)
چیزی که میخواستم نشد بنویسم، به جاش اینو در کمال خونسردی نوشتم. مثل خط‌خطی کردن کاغذ
  • جیرجیرک .

  • لوس بازیه واژگان

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">