آقای الف

قبلا بهتر می‌نوشتم،
الان فقط می‌نویسم...
کم و گهگاه.
جدی نگیرید!

من بودم و چشمان من

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ

من از چشمام طلبکارم، 

چشمام از من.

من برای دیر دیدنت

چشمام برای کم دیدنت.

  • الف

نظرات  (۳)

زودتر میخواستم بنویسم، ولی دل و دماغمان رفته بود. 

قلبمان مچاله شده بود. هنوز هم دل و دماغمان برنگشته.

ولی زندگی جاریست. خوشحال، ناراحت، مچاله، با دل، بی دل...

  • مدار صفر درجه
  • قشنگ بود
    از خودتون بود؟
    پاسخ:
    ممنون
    بله :)
    یک زیبا نوشت ..
    پاسخ:
    ممنون :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">