آقای الف

قبلا بهتر می‌نوشتم،
الان فقط می‌نویسم...
کم و گهگاه.
جدی نگیرید!

سِلفی

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

- حواست هست؟
- حواسم؟ آره، میدونم. هست...حواسمم هست.
- مثل اون سری؟
- :| ولمون کن دیگه تو هم! این همه حواسمون جمع بود‌. حالا یه بارم پخش شده بود.
- حیف شد! میخواستم بگم: "وقتی حواست نیست زیباترینی. وقتی حواست هست فقط زیبایی...". "حالا حواست هست؟"

- اشتباه گرفتی! :|
 در ضمن: صورت زیبای ظاهر هیچ نیست / ای برادر سیرت زیبا بیار/ هیچ دانی تا خرد به یا روان/ من بگویم گر بداری استوار/ آدمی را عقل باید در بدن/ورنه جان در کالبد دارد حمار/پیش از آن کز دست بیرونت برد...

- باشه باشه بسه!
- گردش گیتی زمام اختیار ... [صدا رو به خاموشی می‌رود ] 
- ببینم حالا که حواست هست، خوشحالی؟
- جفت خوشحالان و بدحالان شدم
- بیماری! 
- خاموش! 
- عجب!  خاموش میشم ببینم با کی میخوای حرف بزنی. 
- برو خدا شفات بده،  برو!  از اولم خودت شروع کردی نه من :|


پ.ن. برای اینکه خیلی هم وقتتون تلف نشده باشه میتونید مثلا این یا این رو بخونید.

  • الف

نظرات  (۷)

جفت بد حالان و خوشحالان شدم...
همین چند دقیقه پیش داشتم نی نامه ی مولوی رو می خوندم با معنی و آرایه :)
پاسخ:
موفق باشی :)
بح بح بح ... فک کردم توهمه نگو تک گوویی , سیال ذهن .. آهان از اون باکلاس بازیا بوده :))
پاسخ:
شما همون توهم حساب کن :ی
اونا رو گذاشتم که خیلی هم پست به درد نخوری نباشه
نوشتت خیلی جالب بود.
این گفتگوهای درونی مورد علاقمن
پاسخ:
جالبه! چون به نظر خودم از نظر نوشتاری در بدترین وضعیت به سر میبرم.
مرسی
معمولا در بدترین شرایط دلی‌ترین‌ها بدست میان
موافقی؟
پاسخ:
"معمولا" بله.
روایت داریم اصلا: هی شعر تر انگیزد، خاطر که حزین باشد
هر چند مطمئن نیستم منظورت همین باشه که من فهمیدم؟
اره تقریبا همین بود منظورم ولی نه به این کلاسیکی شعر حافظ :)))
پاسخ:
البته اینو سعید بیابانکی گفته:
بر عکس شما، حافظ! من معتقدم در کل
هِی شعر تَر انگیزد خاطر که حزین باشد
به تفاوت هی و کی دقت نکردم :)
پاسخ:
:) 
خیلیییییی باحال بووووووود
وقتی حواست نیست زیباترینی .... آره تو یکی از آهنگای وان دیرکشنم همچین چیزی میگفت ...

پاسخ:
مرسی :) 
اون جمله هم از فیلم "شب های روشن"ـه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">