آقای الف

قبلا بهتر می‌نوشتم،
الان فقط می‌نویسم...
کم و گهگاه.
جدی نگیرید!

آهای زمونه... این گردونتو کی داره میگردونه؟

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ق.ظ

۱ - گاهی بعضی‌ها بدون اینکه خودشان بدانند روی آدم تاثیر می‌گذارند. این اتفاق معمولا در مورد آدم‌های شناخته شده مثل نویسنده‌ها، هنرمندان و ... چیز عجیبی نیست، تاثیر گرفتن از دوست‌ و آشنا هم می‌تواند مصداق اثرات کمال همنشین باشد و این مورد هم اتفاق دور از ذهنی نیست. اما...
اگر اشتباه نکنم حدود پاییز سال قبل بود که دوستی بدون اینکه خودش بداند و بحث کمال همنشین و ... در میان باشد باعث ایجاد تکان‌ها و حرکات مثبتی در من شد. متاسفانه فعلا دسترسی و شرایط سپاسگزاری فراهم نیست اما امیدوارم روزی نه چندان دور او را از این تاثیرگزاری و ایجاد انگیزه مطلع کنم و مراتب تشکراتم را هم مبسوط به جا بیاورم.

۲ - چند هفته پیش بود که شروع‌کننده‌ مکالمه ناشیانه‌ای با یک دوست بودم. نمی‌دانم تاثیر حال نامساعد جسمی بود که به مغزم سرایت کرده بود یا مشکل جای دیگری بود اما هر چه که بود فکر کنم بنده همان به که ز تقصیر خویش و به خاطر برخورد خوب و محترمانه‌ای که داشتند هم تشکر کنم و هم احتمالا یک معذرت‌خواهی به خاطر شروع ناشیانه و آکوارد مومنت‌های احتمالی ایجاد شده!

۳- پرتقالِ من - مرجان فرساد


بعدنوشت. دوست اول که هیچی، ولی دوست دوم گهگاهی اینجا سر میزنه :)

  • الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">