آقای الف

قبلا بهتر می‌نوشتم،
الان فقط می‌نویسم...
کم و گهگاه.
جدی نگیرید!

همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس...

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ب.ظ

امروز به چیزی فکر کردم که انتظارشو نداشتم، در واقع الان انتظارشو نداشتم.
فکرام برای خودم، ولی شما می‌تونید صداهایی که توی سرم تکرار میشد گوش کنید.


Clint Mansell - Together We Will Live Forever

Frédéric CHOPIN - Waltz in A minor (Op. Posth.) [v01]


پ.ن. آهنگ اول تکراریه ولی خیلی دوستش دارم،

اینجا هم گذاشتمش چون احتمالا اون صفحه شنیدنی‌ها رو حذف می‌کنم و اگر بخوام از این به بعد چیزی بذارم همینجا پست می‌کنم.

  • الف

نظرات  (۱)

  • بهار پاتریکیان D:
  • دانلود نشد . :|
    پاسخ:
    درست شد. اشتباه از من بود :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">