آقای الف

قبلا بهتر می‌نوشتم،
الان فقط می‌نویسم...
کم و گهگاه.
جدی نگیرید!

شنیدِم؛ اهمیت ندادم.

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ

یه زمانی هم دلم به "سمع الله لمن حمده" خوش شده بود که فهمیدم پیک حق هم ممکنه خیلی پسرعمه‌زا طور برخورد کنه!

  • الف

نظرات  (۳)

کوتاه‌ترین توصیفی که می‌شه درمورد این روزهای خالق بزرگ داشت
پاسخ:
خدایا میدونی من شوخی کردم دیگه!
مسئولیت اعتراضات جدی رو هم اصلا قبول نمیکنم، به هر حال ریسکش بالاس! 
ضمن اینکه من با پیکش شوخی کردم نه خودش :) 
آره...
مثلا فکر کردی خدا خر می‌شه با این انکارا :| 
مرد باش حرفتو بزن :))
پاسخ:
اولا که استغفرالله! 
دوما که "مرد باش حرفتو بزن" جمله سکسیستی حساب میشه!
سوما هم که با خدا هم میشه شوخی کرد و من واقعا شوخی کردم :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">