آقای الف

قبلا بهتر می‌نوشتم،
الان فقط می‌نویسم...
کم و گهگاه.
جدی نگیرید!

نه یارای گفتن، نه میل سکوت...

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ


آدمی را تصور کنید که چند نفر دیگر برای اینکه حرف نزند، دستشان را گذاشته‌اند جلوی دهانش و فشار می‌دهند.

وضعیت من در چند روز گذشته به این صورت بوده که:

خودم دستم را گذاشته‌ام جلوی دهانم که حرف نزنم، 

از طرف دیگر هم دارم تلاش میکنم دست خودم را گاز بگیرم که بتوانم حرف بزنم!

از دید ناظر بیرونی احتمالا صحنه خنده‌داری خواهد بود!


پ.ن. حجم مطالب گنجانده شده در این پست به شدت زیاد است! حداقل یک پست جداگانه برای عنوان، متن و مخصوصا عکس!

  • الف

نظرات  (۷)

  • در انتظار گودو
  • بهترین‌راهش نوشتنه.
    شایدم نه اینجا روی کاغذ! 
    نمیدونم کدومش بشه بهتره اصن،سکوت یا... 
    اینم از اون دو راهیاس:/
  • بهار پاتریکیان D:
  • حرفی نیست فقط ، به اندازه ای میتونم درباره ی این موضوع حرف بزنم و بنویسم ، که سکوت کنم بهتره ..
    هعی ..
    چه سخت می‌گیرید...

    پاسخ:
    فکر کنم میتونم بگم متاسفانه قبول دارم...
    ولی به نظر میاد که خیلی ادامه پیدا نمیکنه دیگه، مرسی :)
    "خودم دستم را گذاشته‌ام جلوی دهانم که حرف نزنم، "

    + کار بزرگی کردین واقعا میگم .. بنظرم ی گام بلنده واسه اقتدار :)
    بابا دلو بزن به دریا
    کوچیک و تینی تاینی بگیر همه چیو بابا

    اگه لطفا این کد امنیتی رو هم برداری ممنون میشم

    خداروشکر که ادامه پیدا نمیکنه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">